vineri, 11 martie 2011

Despre relatii furtunoase


Am observat ca mare parte din cuplurile casatorite tind sa-i excluda pe cei ce nu sunt ca ei, si de asemenea, reciproca e uneori valabila, celor neimplicati in ceva atat de stabil parandu-li-se plicticoase vesnicele discutii despre copii sau viata conjugala, careia de obicei ii lipseste scanteia incertitudinii. La reuniunile de 5-10 ani de scoala, liceu, facultate, toti au devenit "oameni mari", cu inerentele griji, responsabilitati si blazari. Si totusi, unii reusesc sa-si pastreze spiritul tanar, setea de nou si...pasiunile.


Eu nu am facut niciodata alegerile cele mai simple. Am preferat intensitatea, furtunosul, scanteia. Poate pentru ca-s lipsita de o anume doza de pragmatism si cinism care pare sa-i caracterizeze pe restul odata cu inaintarea in varsta. Daca as avea o relatie cu un om normal, probabil ca n-as rezista prea mult, caci eu am nevoie sa fiu surprinsa, sa joc roluri diverse, sa nu stiu intotdeauna la ce sa ma astept, sa ma simt in control, dar in acelasi timp sa stiu ca-l pot pierde oricand...si sa fiu sustinuta in evolutia mea si nu tinuta in lanturile posesive ale fricii de nou. Desi sunt o persoana moderna si cu o atitudine care pare cel putin promiscua in ochii celorlalti, datorita marii deschideri....totusi n-am putut avea niciodata un "fuck body", un amic cu care sa fac uneori sex fara alte implicatii, iar singura relatie care a semanat cat de cat cu asa ceva a implicat mari pasiuni, alaturi de placerea interzisului, deci factorul detasare era exclus. Am avut si aventuri de-o noapte si atat...unde m-am purtat ca un barbat ce pleaca de tot a doua zi, dar orice continuare ar fi dus la o implicare ce excludea necunoscutul. Si am avut si relatii stabile...sunt chiar fidela, atata timp cat focul inca arde. Relatia din prezent nu e perfecta, dar e ce am eu nevoie, iar flacara pasiunii ii asigura rezistenta. Nu e deloc lejera sau comfortabila relationarea dintre un borderline si o histrionica dar....cum sa stau eu cu cineva cu care sa nu ma si cert uneori, care sa fie docil si fricos, sau neadaptabil la multiplele mele schimbari? Asa ca....las linistea si pacea celor ce au nevoie de asa ceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu