joi, 20 august 2009

once upon a time...360

In plina moda a blogurilor, am descoperit si eu placerea de a scrie. Blogul de pe yahoo 360 m-a prins uneori ca un drog din care trebuia sa iau doza zilnica, alteori l-am inselat, ba chiar parasit de atatea ori incat incepuse sa semene cu una din relatiile mele furtunoase. Dar in inconstanta mea, totusi ma intorceam in mod constant la el. Scrisul, actoria, desenul...toate astea sunt pasiuni pe care nu le voi parasi niciodata cu adevarat, chiar daca uneori o sa plec dupa tigari si o sa dispar pentru cateva luni de exemplu.
Si cum iubirea traieste si dincolo de moarte, iata ca o data cu disparitia 360-ului, un nou blog s-a nascut, in aceeasi zodie leonina cu mine. As fi baut un pahar de sampanie pentru asta, dar nu am decat un red bull energizant in miez de noapte, tocmai bun sa-mi tina simturile in alerta, pentru a gusta din plin din suspansul filmelor de Hitchcock la care ma uit acum. North by northwest deocamdata....chiar daca eu si blogul meu suntem de fapt localizati south by southeast, si asteptam o noua zi sub dogoarea soarelui de sud.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu